marți, 1 noiembrie 2016

Frunze argintii

Frunze albe argintii
De primavara pierduta
Sau toamna tarzie
Cum se mai scrie..

Un pix imi trebe, un stilou..
Doar unul dintr-o mie..
Sa scriu cu el rapid
Un tablou..
De toamna argintie.

Ma separai de tot si toate..
Privesc spre cer, privesc
Departe.
M-am rupt un pic de
realitate.

Si nu imi pare rau deloc!
Caci viata este argintie..
Ai vise puse la cutie,
Dar multi nu stiu cum
s-o desfaca..
si viata lor, ramane
plata.

Nu ai forme, n-ai culori..
Doar rumori..
Viata curge argintie,
Ramai singur intr-o mie
De like-uitori.

E 2 noiembrie..toamna tarzie..
Pluteste-n aer stravezie
O ratacita melodie..
Purtata’n larg de buze
O mie.

Si visele de ieri
Sunt azi
Si visele de azi
Sunt maine.

Ma vad cum maine’l
Traiesc azi..
Si astazi l-am trait demult.
Purtat de vis m-am tot
Plimbat..
Si am ajuns cine azi
Sunt.


2 noiembrie, Bucuresti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu