miercuri, 31 august 2016

Am ales

Am ales.
Vara asta am dezamagit.
Parinti, familie, prieteni, iubita..
Era de asteptat o conduita
Iar eu pe toti , pe rand, am tot ranit.
E greu sa-ncerci sa-mpaci
Pe toata lumea.
E greu. Si nici n-ar trebui.
Cand toti incep sa-si dea
Cu presupunerea
De cum tu ar trebui sau nu
Sa fii.
Nu-s sfant, n-am fost, si nu voi fi
Curand..
Caci cat traiesc aici am de luptat.
Dar oare voi m-oti fi vazut luptand?
Ori doar cand luptand, am lunecat?
Am gresit. NU o data, si nici de doua ori.
Regret. Dar nu regret ce-am invatat.
Despre prieteni si parteneriat.
O, cat de grav m-am inselat!
Dar prea tarziu am realizat..
Deja.. cocosul a cantat.
O, de-as fi inteles atunci aluziile subtile..
Ce mai zburau incet, din cand in cand..
Caci toata lumea se-ntreba in gand..
Dar nimeni nu ma-ntreba pe mine.
Nu-s sfant, n-am fost, si nu voi fi
Curand.
Caci doar Hristos e Cel de trei ori sfant! Iar cand parea ca nimic nu ar mai fi
Contat,
Privirea Sa cea blanda m-a strafulgerat.
M-am oprit atunci si-am inteles
Si sincer, m-am cutremurat.
Vazand ce urme am lasat
Pe drumul ce de unul singur
Am ales.
Dar daca stie cineva ceva
Despre mine si persoana mea..
Ei bine, niciodata nu mi-a placut
In plina lupta sa ma dau batut!
Atunci cand lupta-i cea mai grea
Si toata lumea-n jurul meu a disparut..
Atunci se-aprinde si speranta mea
Caci singur poate-as fi pierdut,
Dar pentru mine..
Pentru mine poarta Dumnezeu lupta!
31 aug - 1 sept 2016
Bucuresti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu